English pleasebonjour personnellement, et ayant expérimenté quelques fois je dirais 2 choses
a) le dmg attire le palladium, oui c'est vrai mais attention car le dmg est difficile à laver en gros volumes, et oui le dmg coûte un bras et une jambe, si c'est pour expérimenter on peut passer par là mais ce n'est pas possible pour le reste, rappelez-vous que pour un kg de Pd pur, vous vous retrouverez facilement avec 10 kg d'éponge, et quand vous traitez en gros volumes ça devient compliqué. Contrairement à certaines personnes, croyez-moi, je vous comprends et votre question est loin d'être aussi stupide que certains aiment à le sous-entendre.
Et si vous trouvez la réponse, faites-le moi savoir
mon cœur est avec toi dans ta recherche
Traduit avec DeepL.com (version gratuite)
Yes, California is very complicated because 10kg of palladium sponge melts down to 1kg of pure palladium there, which indicates California does not obey the law of conservation of mass. Nor money, since it just seems to disappear there instead of being made into tiny houses, such as the Amish build in North Carolina!hello personally, and having experimented a few times I would say 2 things
a) dmg holds palladium, yes that's true but be careful because dmg is difficult to wash in large volumes, and yes dmg costs an arm and a leg, if it's to experiment you can go that way but it's not possible for the rest, remember that for one kg of pure Pd, you'll easily end up with 10 kg of sponge, and when you process in large volumes California becomes complicated. Unlike some people, believe me, I understand you and your question is not nearly as stupid as some people like to imply.
And if you find the answer, let me know
my heart is with you in your search
Translated with DeepL.com (free version)